Mardröm

Jag hade en mardröm i natt. Jag vaknde 06.57 helt kallsvettig och hjärtat slog så jävla hårt.

Drömmen handla om min 2 år yngre syster Sara.
Vi sitter i vardags rummet i mamma och pappas villa men det är lite ommöblerat det som egentligen var på nedre våningen är på övervåningen. Så vi sitter och kollar på nyheterna i vardagsrummet där uppe, det är en man som dödat folk med en motorsåg som har rymmt. Jag blir uttråkad så jag går och sätter mig vid mammas laptop och efter ett tag hör jag ett ljud, så jag går ut till vardagsrummet och kollar ut och där nere är min syster och en man som håller på o startar en motorsåg. Det är mannen med motersågen som varit på nyheterna innan. Och jag skriker till och skriker till mamma och pappa att han är utanför och att han kommer döda Sara, men dom skrattar och säger att det är inget. Sara kommer inte dö, dom skojjar bara. Mannen är snabbare än Sara och han skär djupa sår i henne men hon lyckas fly med djupa sår. Och jag vet inte vad jag ska göra, mamma och pappa säger att jag inte får gå ut. Så jag börjar kasta ljushållare på honom. Kastar flera st men dom träffar inte honom. Sen vakna jag.

Ljushållarna på bilden. Sånna fast fler färger. Mamma och pappa har sånna hemma hos dom. Dom är gjorda i  glas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0