Blodprov

Natten spenderade jag hos Ernst och vi kollade på två skräckfilmer, The uninvited och den japanska filmen Missing, fyfan va läskig Missing var shit det vär länge sen jag hoppa till så mkt, men det var bara i början sen blev det typ en drama med en twist haha.
Sedan kolla vi på en massa avsnitt av South Park, fy fan va vi garva. Vi somna väl vid 6 eller något.

Och sedan gick vi upp vid 9.20 eller något. 10.50 var vi hos familjeläkaren för att ta blodprov. usch fyfan va nervös jag var, var skit nära på att bryta ihop och få en panikattack men det är inte så lätt när Ernst gör så att man sitter o garvar hela tiden.

Och sedan när vi kom in i rummet så sitter jag o håller Ernst i handen och så drar han på min arm och så försöker läsa plakatet som man ska läsa av när man gör synundersökning. Men hon får bara 2 flaskor eller något kolla inte så nog från ena armen och dum som jag e så kollar jag ner när nålen är i armen, fyfan vad jag mådde illa, huden var ju helt blå.
Så fick jag vila lite o dricka vatten och så behövde hon mer blod så då tog vi i andra armen fyfan.
Fast denna gång så satt jag o koncentrera mig på ett vykort med en gris på som Ernst satt o skratta åt haha.
När jag var klar höll jag på att svimma när vi kom ut.

Och nu har jag två stora plåster på armarna och det gör skit ont att röra armarna haha. Menmen nu kanske jag får reda på vad som är fel på mig.

Tack Ernst du är en ängel för att du följde med. Skulle nog inte klarat detta utan dig, jag skulle fått en panikattack och så skulle dom aldrig kunnat tagit blodprov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0