Dagen

Mamma ringde och väckte mig kl 12. Och sa att jag skulle vara ute om 5 min haha. Jag slängde mig ur sängen tog första bästa kläderna och gick o drack lite juice o gick o borsta tänderna o tog solbrillorna och drog ut haha.
Vi skulle tydligen ner på stan och leta studentklänning.
Vi hittade studentklänning på MQ inte en hel vit som jag vägrar att ha utan med blommor på. Och sedan köpte vi ballerinaskor som jag ska ha på syrrans konfirmation och sedan en bh o en sportbh o en nagelfil : )
Nu är det ett par till skor, smycken och en tunn kofta som saknas.
Så det har varit en bra dag : )

Nu sitter jag och taggar musik och ska börja skriva mitt personliga brev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0