Glad

Blev just klar med religion frågorna jag fick av min lärare idag.
Jag pratade med mina lärare idag i skolan och nu känns det verkligen som om det kommer ordna sig : )
Samhällskunskap och svenska b ska jag fixa i sommarskola. Och i religionen, om jag får g på dom 3 proven som kmr så är jag godkänd. Och i ljudmedier a som man ska läsa över ett år så ska jag göra en massa småprov. För min lärare vet att jag kan de praktiska redan för jag har ju läst ljudteknik a & b. Så nu är det löst.
Och så prata jag med läraren som höll i projekt arbetet och jag får göra ett nytt : )

Ååå det känns verkligen som om allt kmr lösa sig. Hoppas på att jag blir frisk snart också.

Nu ska jag ta de lungt resten av kvällen, det har jag förtjänat : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0