Helgen

Tänkte köra lite kortfattat mina senaste dagar:

Fredag:
Träffade Johanna & Alexi på stan, sen drog vi till busborgen med min lillesyrra. Vi va där 2 timmar och fyfan va svettiga vi va haha. Det är kämpigt att hålla takten med småbarn haha.

Lördag:
Denna natt fick jag så fick jag extrema magsmärtor så Roff och Alexi skjusa in mig till akuten fast jag inte ville.
Så fort vi kom in gick jag o spydde. Och sedan när jag träffat läkare och fått ta blodprov för första gången i armen (har värsta blåmärket nu) och sedan fick jag drop för första gången.
Jag blev inlagd 16 timmar. Det var inte blindtarmen som vi trodde först utan det var en gynekologisk infektion.
Alexi och Roff var hos mig till 10 eller något och sedan kom Moggi.
Jag skickade iväl Moggi vid 15 så han skulle hinna på Matiiis middag.
Och sedan 1 timme senare kom Roff, Alexi och Elias.
Vid 19 blev jag utskriven och så fick jag medicin.

Efter det drog vi snabbt hem till mig och hämta lite ombyte och så drog vi till Alexi så duscha jag där o bytte om. Sedan drog vi till Marcus och Philip's inflyttningsfest. Jag blev jätte yr eftersom jag inte hade ätit nå eftersom jag hade haft drop i 14 timmar. Så jag gick och la mig i Philips säong och mådde skit dåligt.

Vid 23 skulle alla ner på stan och på krogen så jag och Johanna drog hem till mig och börja kolla på twilight.
Sedan vid halv 2 drog vi ner igen och drog på efterfesten hos Marcus och Philip.
Dom sista drog vid 6-7 eller nå. Jag sov över hos dom och jag gick o la mig vid 5.

Söndag:
Gick upp 11 idag och drog 12.30 ifrån dom för jag var tvungen att dra hem och hämta mitt pass och sedan dra ner på stan och köpa min medicin.

Senare kommer A och kollar på film med mig så det ska bli skit kul : ) Har inte umgåts med honom på ca 1 månad om inte mer :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0