illamående!

Kom precis hem, jag och Matiii blev lite spontana så Matiii tog bilen hit så gick vi till stan, det tog 30 minuter.
Väl där nere så skulle vi äta på subway men vi vänta lite för jag hade smsat Alex och hon och Roff var på väg ner på stan så vi vänta på dom så åt jag, Matiii och Roff subway och Alex är ju gluten allergiker så hon åt lite grönsaker av Roff.
Sen gick vi tillbaka hem till mig, och när vi kom till typ oxbacken så börja blir lite trött men det är vanligt för jag brukar bli det när jag har ätit. Men sen blev jag yr och jätte illamående och knäna höll på o vika sig och jag är fortfarande jätte illamående, och maten fick jag inte behålla denna gången heller. Fuck alltså. Jag vill ha provsvaren NU!!!!

Men nu ska jag gå och sova jag orkar inte kolla på filmerna ikväll, så nu ska jag lägga mig och lyssna på Twilight "När jag hör dig röst"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0