Jobbigt

Hann bara vara hemma ett litet tag innan jag drog ner på stan igen för att träffa Alex & Johanna.
Sedan träffa jag Micka oxå och vi gick runt till en massa affärer och sedan kom oxå Jocke ner för han skulle handla kläder men Västerås butikerna är inte så bra. Menmen.
Mår verkligen inge bra så jag drog hem. Och nu ska jag mysa i min datastol med glass och serier : )

Får väl se hur jag gör ikväll, får ju inte sova själv egentligen.
Helst så skulle jag vilja sova hos Ernst igen, men vill ju inte tränga mig på.
Men jag känner mig verkligen trygg hos honom. Och så är det så jävla skönt att prata med honom.
Och kolla på South Park, för han skrattar åt allt hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0