R.I.P

Fast jag inte sov ensam inatt så var detta värsta natten på länge, så här dåligt jag sov i natt har jag inte sovit sen när allt med pappa hände.

Kl. 00.08 får jag ett samtal av min bästis och hon gråter helt hysteriskt och jag frågar vad som hänt och hon nästan skriker "min pappa har dött, MIN PAPPA!!!" Fyfan jag bröt ihop på engång. Vi satt o grät i mobilen hur länge som helst.
Jag kan inte fatta!! Han var helt frisk och han bara ramla ihop, bara ramla ihop och så va han död :'(


R.I.P Jan Bagge

Jag kmr nog inte blogga nå mer idag.

Kommentarer
Postat av: angie

nej fyfan vad synd... jag beklagar sorgen ;(;(

2009-04-24 @ 17:16:44
URL: http://angiies.blogg.se/
Postat av: Veronica

Värsta natten för mig med, kommer bli dem värsta månaderna på länge :'(

2009-04-24 @ 22:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0