Underbart

Idag har varit en underbar dag : ) Tack till alla som gjort denna dag helt underbar. Alla jag har varit med idag åå älskar er<3

Det börja med att jag åkte ner på stan för att möta Alex och Johanna. Vi gick runt i lite affärer och jag köpte 2 par tights ett par lila och ett par rosa och 1 par svarta leggings. Sedan gick vi till Amore och åt, fyfan vilken god kebabtallrik vi åt och beasåsen var helt underbar.
Sedan ringde Philip och sa att han hade kommit hem nu med valparna, som tydligen var 13 veckor gamla bara.
Så jag och Alex fråga om vi fick komma och klart vi fick de.
Så kolla vilken buss vi skulle ta och tror ni inte att vi tar fel buss hahahaha.
Så vi satt på bussjäveln 1 timme hahahaha.
Och sen när vi såg valparna fyfan helt kär är jag.
Det är amstaff/pitbull blandning och jag som älskar "kamphundar". Helt underbart söta.
Dom heter Diva och Shelby.

Imorgon ska vi dra tillbaka till dom och hälsa på valparna igen :D
Filmklipp kmr så fort youtube publicerar dom :P
Men bilder kmr här nedanför:D

Bild 1 Diva
Bild 2 Shelby
Bild 3 Shelby & Diva sover i mitt o alex knä.
Bild 4  Diva
Bild 5 Philip & Marcus försöker leka tekniska haha.


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka vovvar! Va fina!

Farligt när man ser valpar. Man blir ju kär direkt!



2009-04-02 @ 20:15:45
URL: http://wildbyheart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0