Filmer

http://www.fff.se/files/explorer/image/Filmer_08/lettherightonein.jpgOavsett om det blir filmkväll eller inte så ska jag iaf kolla på Låt den rätte komma in.
Den ligger på plats 190 av 250 på imdb. Det är ju rätt bra, men tanke på filmerna som ligger på den listan.
Några av filmerna som ligger på den listan är Gudfadern, Star wars, The Matrix, American history X och en massa mer filmer.
Många har sagt att den är välidgt bra för att vara en svensk film.
Men det är ju en horror och thriller film, så vi får ju hur långt in i filmen jag vågar se hehe.
Jag sover ju som sagt ensam.

Sen ska jag nog också se Bolt och så får vi se om jag hinner med att kolla på American history X för det är en otroligt grym film. Men jag gråter alltid i slutet.


Vad tycker ni om dessa 3 filmer? Har ni sett dom?





Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj!.. har aldrig sett den... ska-- ser rätt skrämmande ut! men vad handlar den om? var den bra?

2009-02-01 @ 21:39:54
URL: http://nirawan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0