NHL!

Fyfan vad frustrerad jag är!
En dröm jag har haft väääldigt länge är att få se Detroit Red Wings få spela en match.
Och idag berätta A att dom kommer till Sverige och spelar emot St Louis.
Så jag kollade in ticnet och kolla hur mkt det skulle kosta och man vill ju ändå ha rätt bra platser och 1 biljett kostar ca 1400 kr.  Och det finns bara ett fåtal biljetter kvar. Och jag vill inte köpa på blocket sen för där kommer dom att kosta över 3000 kr, det kan jag fan nästan lova.

Dom spelar den 2a och 3 dje oktoberi globen! Och jag vill så gärna gå!
Undra om jag kan övertala pappa att ge mig en biljett i studentpresent och 20års present i förskott :P

Men vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0