Vimmelbilder

Det blev lite många vimmelbilder. Dom 4a första är lånade ifrån clubsilk.nu.
Sen är det hedlig kamera mobil.
Och det är inte lätt att ta kort på fulla människor som rör sig:P Hahah.

Bilderna är i ordning : )

Bild 1: Lina & Frederic. Bild 2. Jag står i höger hörn och man ser V's huvud.  Bild 3. Samma  Bild 4. Samma. Bild 5. Jag & V Bild 6. Andreaz Bild 7. Andreaz  Bild 8. Andreaz & V Bild 9. Lina Bild 10. Lina & Frederic Bild 11. Min & V's shoots.  Bild 12. Samma Bild 13. Våra shoots. Andreaz drack en varsin av mig och V så vi fick två var till. Bild 14. Vi höll ur Andreaz öl i våra shoot glas : ) Bild 15. Bröderna : ) Bild 16. Samma  Bild 17. Samma  Bild 18.  V & Jag Bild 19. V : ) Bild 20. Jag & Andreaz

Dom 2 bilderna som är sist är på mig och Bine och det är Andreaz brud. Dom är tagna i fredags.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0