Utmanad!

Jag har blivit "utmanad" av LiiCee

* Länka till den som utmanat dig
* Berätta 8 sanningar/vanor/ovanor om dig själv
* Utmana 8 personer i slutet av ditt inlägg
 * Skriv ett meddelande i de 8 personernas bloggar, så att de vet om utmaningen.

- När jag är uttråkad så kan jag börja dra bort maskara från mina ögonfransar (inte bra!)
- Jag känner mig naken utan min mobil
- Jag är en datanörd
- Hatar att sova ensam
- Jag är beroende av försvarets hudsalva
- Jag kan vara riktigt lat ibland
- Jag rapar när jag vill och vart jag vill  (Ingen ovana utan bara en sanning :P )
- Jag blir galen utan internet

 Jag utmanar:

Johanna
Veronica
Wille
Kirstina

Jag ville bara utmana 4a st.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0