Dag 3

Nu har jag kommit hem.
Jag höll på o försova mig imorse. Jag vakna av klockan 8.10 och då så tänkte jag men jag kan ligga här och hålla om älsklingen i 5 minuter, haha jo tjena, jag vaknar upp och går upp ur sängen och kollar sedan på klockan och märker att klockan är 8.50. Lite panik får jag ju. Men jag kom inte försent. Iförsig så skulle dom inte bry sig om jag gjorde de.

När jag kom fram till jobbet så satt jag bara o gjorde ingenting i 1 timme.
Och sedan sortera jag lite sladdar och märkte om lite osv.
Sedan fick jag fixa med kontakter osv. Bild längst ner i inlägget!
Och sen tog jag lunch vid 12 och sedan tillbaka och fortsätta med kontakterna.
Sedan har jag inget att göra. Och sedan lödde jag i 10 min sedan tog jag bussen ner på stan, för jag skulle till tandregleringen kl 15.20. Där blev jag klar på 20 min dom bytte bågar uppe och nere. Så nu gör det ont och spänner.

Så jag jobbade 3,5 timme idag :P haha!

Vid 19-19.30 kommer Henri hit så ska jag och han gå spåret och imorgon ska vi också gå spåret : )

Nu ska jag kolla på serier!

Vad har ni gjort idag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0