Dagen

Har varit på stan precis hela dagen.
Först så kom ju min bästis hit och vi år frukost. Och sedan drog vi ner på stan och hon lämna tillbaka lite filmer på bibloteket och sedan gick vi till Västerås fria gymnasiet för att träffa Dogge som skulle skriva ut mitt cv och sedan åkte vi till Skiljebo för jag skulle söka jobb på ICA där.
Och sedan tillbaka ner på stan för att äta på safferts och sedan satt vi där ca 1 timme.
Vid halv 4 så kom syrran ner och vi 3 tog en fika på Stugan och satt där i 3 timmar.
Vi snackade bland annat om hur vi ska ha lägenheten när hon flyttar hit.
Det kommer bli lite spännande. Dela lägenhet med sin syrra är inte så många som gör :P

Men nu måste jag göra lite mat innan jag döör :P

Kommentarer
Postat av: Din V :D

Asså.. Det kmr bli catfights för hela slanten ;D

2009-01-09 @ 09:52:25
URL: http://veronicaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0