Fest!!

Det var riktigt rolig nykter kväll igår : )
Börja ju med förfest hos Moggi. Där var vi Moggi, jag,  Henri, Emelie & Matiii :P Vi satt o lyssna på Slayer, Slipknot, Linkin Park osv osv. Skön musik iaf.
Sedan missade vi bussen så Moggi bjöd på taxi ner.
Sen väl inne på Konrad träffa jag Conny, Robin, Fille och en massa fler.
Ajust de Emelie oxå :D Hon var liiiite full.

Vi gick iaf mellen ena dansgolvet till de andra. Men på det lilla så spelade DJn massa gamla låtar och så spela han ELVIS - Hound dog, vadå jag älskar den djn nu?!! :D
Vi hade sjuuukt kul fast vi tappa bort varandra heeela tiden.

O sen fick jag en öl på mig som inte riktigt var lika skönt :/

Men nu måste jag äta och fixa mig inför nästa fest:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0