Fest

Nu sitter jag hemma hos Erik och vi ska snart iväg och förfesta.
Det var ett bra tag sen jag festade med Erik så jag tyckte det var dags nu.
Först förfest sen antagligen Konrad. Jag har ju inte varit där på ett tag och Erik och hans polare ville dit så vi drar väl dit.
En massa av mina polare kommer vara där så man kanske träffa någon : )

Det var någon anonym som fråga varför jag hatar islam.
Jag hatar inte religionen islam jag hatar att läsa om islamen, det är verkligen inte en religion jag är intresserad av och jag har då ingen lust att lära mig om den. Det är samma sak som med kristendommen jag hatar inte religionen kristendom utan jag hatar att läsa om den och lära mig om den. För det är verkligen ingenting jag har något intresse för.

Nu ska vi dricka lite,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0