Filmnatt.

Nu är jag hemma från filmkvällen, det blev en filmnatt haha.

Det börja med att jag och älsklingen gick och mötte Henri i Råby C för att vi skulle handla lite på ICA och sedan drog jag och Henri vidare till Arosvideo eller något för att hyra film, som jag inte har gjort på år och dar.
Sedan drog vi vidare till donken för att jag skulle få lite mat i magen eftersom jag bara hunnit ätit frukost.
Vidare då till Moggi, där jag fick reda på att Louise skulle komma henne har man inte träffat sen man gick på högstadiet.
Vi började med att kolla på Batman filmen som jag då inte har vågat se pga. Joker. Men fyfan vad jag hade missat något. Den var grymt bra. En av dom bästa filmerna någonsin. Och sedan vart det Wrong turn 2 usch den var verkligen äcklig, inälvor hit o lungor dit o usch!! 1 an är mycket bättre. Och sedan fortsatte vi med nyaste Indiana Jones filmen den var väl bra men jag och L pratade sönder den filmen hahah. Slutet var lite coolt med ailien osv : )


Nästa helg blir lite fullsmockad :P
Fredag ska jag ut med en massa folk, kanske silk eller konrad!
Lördag har Moggi har inflyttningsfest.
Söndag förhoppningsvis filmkväll igen men då blir det tecknat : ) Det blir Madagascar 1 & 2 och Björn Bröder 1 & 2 :D

Kommentarer
Postat av: cammie

HAH jag sa ju att Batman filmen inte skulle vara läskig! ;P

2009-01-12 @ 12:41:49
URL: http://w1nk.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0