Magsjuk

Pappa kom förbi för ett tag sen med en massa mat och alvedon,
ibumentin och nå andra tabletter.
Och så kom han med en massa mat också, Mariekex så att jag kan äta någonting nu när jag är magsjuk.
Asså jag har  varit sjuk till och från sen i slutet av november men fyfan dessa 24 timmarna har varit dom värsta.
Har legat och kallsvettas och spytt och gråtit för att huvudet gör så ont. Jag har fortfarande lite ont men inte som i natt.
Fyfan.
Men imorgon har jag min läkartid som pappa beställde för 1 månad sen. Lite lägligt nu när jag blivit magsjuk haha.
Ne men jag ska kolla upp min laktosintolerans och min migrän osv.

Nu ska jag äta blåbärssoppa och mariekex, jag bloggar senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0