still sick..

Eftersom jag inte mår nå bra så går jag tillochfrån sängen. Nu har jag placerat mig i sängen men denna gången har jag med min laptopen.
Jag mår bättre nu än vad jag har gjort på 24 timmar, men huvudvärken sitter fortfarande kvar.
Eller nu vet jag att jag har inte haft huvudvärk utan det har varit migrän.
Och ja jag vet att man kan spy när man har migrän, men jag vet vad som e skillnad på att spy när man har migrän och spy när man e magsjuk. Och jag är magsjuk. För om man har migrän och spyr brukar det lätta på värken i huvudet och inte alls göra ont i magen, men när jag har spytt så har det blivit värre i huvudet och magen har gjort så ont som den brukar göra när jag är magsjuk.

Jaja nog om min spya och sjukan ahha. Nu ska jag kolla på Laguna Beach sista säsongen och sedan blir det Smallville.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0