LAN

Natt såg jag I taket lyser stjärnorna och fyfan vad jag grät tårarna vägra sluta rinna.
Det va skit bra. Jag har ju mina favoritscener och hon som spelar Jenna är så otroligt söt.
Men när jag gråter kommer allt gammalt oxå upp så det blev en jobbig natt.

Idag ska jag börja jobba ååå är inte alls taggad.
Sen äre lan här förhoppningsvis, och då kommer Alex och C :D
Det kommer bli så jävla kul nu slipper jag sova själv iaf.


Anledningen att jag inte skriver ut C's namn är för att jag tycker inte att alla behöver veta det riktigt än.
Vet att jag skriver mycket om min privat liv, men just nu vill jag hålla C hemlig.
Alla som behöver veta vem det är, vet redan det. Och vet hur jävla underbar han är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0