Skultuna

Snart ska jag ge mig iväg till mina föräldrar i Skultuna för att sova där.
Och sedan får jag skjus in till Västerås imorgon kl 7 när champangefrukosten börjar, så skönt.
Så jag måste inte passa nå jävla busstider, sorry Linnea men du får åka buss själv :/
Men sminkningen jag ska ha imorgon måste jag göra hos mina föräldrar för det är min mamma som har dom ögonskuggorna. Och sedan fick jag inte långa hennes röda nagellack hit hem till mig så...SKULTUNA HERE I COME : )

Men nu ska jag vara lite social med Alex. PUSS

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Låter suveränt de! :)



Nu tycker jag förresten att du får lov att

kommentera mitt senaste inlägg med klippen

från NRJ in the park. Fem sköna klipp :)

2009-06-12 @ 03:24:29
URL: http://robinsoderlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0