Fredag

Vid 19.20 tog jag bussen ner på stan för att åka till Moggi till hans 20 årsfest. Träffade Matii på bussen och vi gick tillsammans till honom.
Vid 21 börja det droppa in mer o mer folk. Philip, Sandra, Marcus och Olof kom väl vid 21.30 eller nått, jag hade inte så stor koll på klockan.
Sandra träffade sedan en tjej som var inne hos grannen och vi drog in där. Fyfan va kul vi hade där.
Mer drag där än hos Moggi, haha till och med Moggi var hos grannen för han gilla stämmningen bättre hos grannen. hahaha och på tal om inget så däcka Moggi igår och nu sitter han hos grannen igen o dricker hahaha.
Så det ska vara.
Vid halv 12 -12 så ringde vi en taxi och vi drog ner till Konrad.
Jag dansa mest med Marcus för Philip drog i väg hela tiden.

Efter konrad så drog vi till Olof och bada bubbelbad : )
Och Philip hällde ut sin öl i Olofs sovrum, hall och hela köket och på Olof.
Och så torka jag upp det och Philip förnekar allt haha.
Efter ett tag så hoppa jag oxå i badet och fan va skönt det var att bara sitta där o snacka och njuta, efter en kväll av supandes hhehe.
Kvällen sluta hos mig. Jag och Philip drog hem till mig och sov. Och vid 13 fick jag skjus av Philips mamma ner på stan.
Och nu sitter jag här i Skultuna och har tråkigt haha.

Bild 1. Jag & Marcus
Bild 2. Jag & Philip


Kommentarer
Postat av: Anonym

har en stört skön granne, kommer festa med honom fler gånger kan jag lova... dock så ska det där med att däcka undvikas framöver ;P

2009-03-21 @ 18:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0