Godmorgon

Jag kunde verkligen inte sova längre. Jag gick o la mig rätt sent igår.
Men jag mådde ingen bra när jag vakna så jag gick upp för att kolla om det finns något att äta, men det finns ju typ inte det eftersom jag inte har ätit på ett tag.
Fast det kanske inte var så bra att jag åt vitlökssås och bea sås igår. Jag är ju trotsallt laktos intolerant haha.
Mitt eget fel jag vet.

Idag ska jag åka skridskor med Andreaz.
Det blir första gången på 2 år jag står på ett par skridskor haha.
Watch out, säger jag bara haha.
Jag lär ju göra mig så jävla illa. Menmen jag älskar att åka skridskor.
Och om inte annat så får Andreaz sig ett gott skratt.


Men nu ska jag fixa nått att äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0