Hemma

Nu är jag hemma igen.
Jag åkte till skolan lite tidigare idag för att umgås lite med F.

Jag fick sköta ljuset idag, vilket var tur jag orkade verkligen inte sköta ljudet.

Sen drog jag ner på stan med F och följde med honom liten bit till dit han skulle och sedan gick jag o mötte Henri, som hade köpt en ny gitarr :P För han tog ju sönder sin på festen haha.
Sedan drog vi och åt på MAX det blev friscomål, fan min frisco burgare jag gjorde här om dan var så jävla mkt godare.

Så jag o Henri kom överens om att på söndag när vi har filmkväll så ska jag göra friscoburgare ala Jenny : )
Det kommer bli gott :D

Men nu ska jag kolla på lite serier som kommit ut idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0