Supa :D

Sorry för dålig uppdatering.
När jag kom hem igår, så fixade jag mig, städa lite och sedan kolla jag på twilight.
Sedan kom Philip hem till mig och vi börja supa, eller ja han börja supa hahhaa.
Jag fick honom att dricker en hel stor jäger flaska själv :D För att jag är bäst :D
Vi kollade på Grudge 2 och 3 och sedan Green Street Hooligans 2 fast vi missa typ hela filmen för vi satt o snacka.

Och sedan lyssnade vi på musik och han sa en massa band som han inte trodde jag kände igen...hahah guess again, jag lyssnar på väldigt varierande musik. Lyssnar på allt från Britneys Spears till Korn osv.
Men det är kul att chocka folk haha.

Kommentarer
Postat av: sandra

snygg blogg!

2009-03-09 @ 13:05:35
URL: http://hotstuffbysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0