Tränings schema

Mamma ringde och berätta mitt tränings schema : )

Mitt projekt arbete är att dokumentera mig när jag går ner i vikt.

Jag kan berätta lite mer sen när jag har skrivit ner allt.



Tisdag:

fm:

Gå 60 min


em:

19:45 Medelpass, Rocklunda


Onsdag:


fm:

Powerwalk 60 min


em:

16:30 Bräda bas, Stan



Torsdag:


fm:

Powerwalk 60 min


ef:

16:30 Medel, Rocklunda



Fredag:


fm:

Powerwalk 60 min


ef:

15.00 Medel, Stan



Lördag:


fm:

Powerwalk 45 min


ef:

aktiv vila


Söndag:

fm:

11:00 Plus bas, Stan


em:

aktiv vila




v.11


måndag


fm:

Powerwalk 60 min


ef:

16.15 Medel, Stan


Kommentarer
Postat av: Basic / Snygg

Shit!! jag skulle vara död imorgon!!



Lycka till! ler

2009-03-02 @ 19:44:02
URL: http://basicsnygg.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0