Dagen

Jag hann inte blogga imorse. Jag fick upp typ kvart i 9 för jag tänkte cykla men så kom jag på att jag skulle till carlforsska efter skolan och sedan till Skultuna så jag kollade upp bussen och märkte att den gick 8.55 så jag hade 2 min på mig att fixa mig haha.
I skolan fick vi vänta 1 timme på att börja träna för alla var så jävla försenade.

Och sedan åkte jag till Skultuna för att snacka med mina föräldrar och så träffa jag Andreaz där oxå för han jobbar precis utanför mina föräldrar :D Det var skit kul, har inte träffat honom på skit länge.

Sedan fick jag skjus ner på stan till Växhuset där jag skulle gå och kolla när Alex sjöng solo :D
Och jag skrev ut två skyltar där det ståg "WO ALEX" haha :D
Hon var verkligen jätte duktig. Och video kommer upp snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0