Illamående

Såg att det inlägget jag skrev från mobilen kom upp ca 15 ggr, det var inte meningen. Mobilen fuckade lite.
Just nu sitter jag och är lite borta i huvudet. Idag tog jag bara 1 tablett av dom tabletterna som gör mig yr och illamående. 
Jag har iaf inte ont i magen. 

Ingen skola idag eller imorgon tyvärr. Jag kan inte åka tillbak med tåget för om jag inte tar medicinen så kommer det göra skit ont i magen och jag kan förlora medvetandet. Och om jag åker när jag har tagit min medicin så kommer jag vara yr och måste ligga ner hela tiden. Så inte förns min mage blir bra kan jag åka hem, eller förns Rasmus följer med mig hem.

Men nu ska jag vara lite social med Rasmus & Amme.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det citatet är fint. hon flyger med egna vingar...

2009-05-11 @ 18:09:16
URL: http://loadedgun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0