JAAAAAAAAA!!!!!!!!!!

JAG ÄR KLAR MED ALLT I SKOLAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JAG KAN INTE FATTA DET!!!!!!!! SÅ JÄVLA SKÖNT!!!!!!!!!!
DET KOMMER TA ETT TAG INNAN JAG FATTAT, MEN FAN VA STOLT JAG ÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Rasmus:
Min underbara pojkvän min baby. Du har stått bakom mig genom den här värsta tiden, med ångest och stress.
Vi har gått igenom mer än många gör på flera år. Och jag finns alltid här för dig baby.
Vet inte hur jag ska kunna tacka dig. Älskar dig så jävla mycket baby.

Alexandra:
Jag skulle inte ha klarat detta utan dig gumman. Du har ställt upp och hjälpt mig med så mycket.
Allt från att trösta mig till att städa min lägenheten och förhöra mig på proven.
Du är bäst gumman, du är värd allt. Älskar dig

Elias:
Tack för att du har funnits där och hjälpt mig, du har varit ett sånt stöd mot mig. Och hjälpt mig att trösta Alex när jag själv inte varit här eller klarat av det. Du finns alltid ett telefonsamtal ifrån mig och det känns så jävla bra.
Älskar dig vännen.

Ernst:
Tack för alla våra pratstunder och att jag fick komma till kl 3 på natten för att jag inte skulle bryta ihop helt.
Det är så jävla lätt att prata med dig och jag känner att jag kan lita på dig till 200%.
Du förstår och kommer alltid med bra råd och försöker verkligen hjälpa mig vad jag en går igenom.
Du betyder så mycket för mig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0