redovisa

Nu är jag hemma från skolan. Längsta lektionen vi haft haha vi brukar bara ha ca 15 min men idag blev det 1 timme eftersom vi skulle redovisa yrkesanalysen. Och vi va bara ca 10 pers där så de gick fort och när typ alla var klara så vare en brud som fråga om man fick vara ledig nästa onsdag när alla andra ska redovisa om man själv hade redovisat och man fick vara ledig så då redovisa jag med. Fyfan hatar att redovisa inför en massa folk jag inte känner, men jag klara det.

Så nästa vecka går jag bara måndag och tisdag och på tisdag har jag 3 prov på religionen som jag måste klara annars får jag ig i kursen. Så nu blir det att plugga varje dag.

Imorgon kl 9 ska jag till kuratorn och sedan ska jag fixa pass.

Kommentarer
Postat av: caroline

svar: jo, allt är bra :)

vad gör dudå?

2009-05-06 @ 17:29:13
URL: http://carolinekero.blogg.se/
Postat av: caroline

svar: okej :)

jag ska nog beställa från h&m snart. :p

2009-05-06 @ 17:58:11
URL: http://carolinekero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0