Spontan : )

Jag älskar ju att vara spontan och att hitta på spontana saker.
Så jag cykla till Ernst kvart i 3 i natt haha. Så vi satt och kolla på South Park och snacka en massa om mitt ex och att han beter sig patetiskt osv. Tack Ernst för att du ställer upp, oavsett vilken tid på dygnet det är.
Och sedan somna vi och vakna vid 1 eller jag vakna vid 1 o han hade vaknat 10 haha.

Sen drog jag till skolan och jag behövde inte änns vara där. Men jg skrev mitt personligabrev till iv valet. Och så sökte jag jobb! Så jag känner mig stolt och sedan åkte jag ner på stan för att hämta min cykel och så cykla jag hem.

Nu ska jag ta de lungt och ta igen en massa serier jag har missat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0