Trygg?

Det vart sent i går natt, haha fick ju inte sova..haha.
Så bra som jag sov i natt har jag inte sovit på länge.
Kände mig så jävla trygg.

Idag blev det ingen skola för jag mår fortfarande illa.

Jag har nu fått en ny tid till kuratorn kl 9 på torsdag. Fan måste verkligen dit. Orkar inte ha allt inom mig nå mer. Jag håller på bryter ihop, jag har ett leende på läpparna, men ibland känns det så fejk. Jag orkar inte det nå mer. Jag vill bara bli frisk och få känna riktigt glädje igen. Jag vill bara få prata ut om allt och gå vidare.
Skulle vara så jävla skönt att bara få gå vidare och slippa all depprition och ångest. Skulle vara skönt att bli frisk!

Men nu måste jag äta frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0