Veckan

Nu har jag precis kommit hem, drog ner på stan vid 3 för att hämta ut mitt pass. Och så träffa jag Lisa som jag inte träffat på väldigt länge. Och sedan vid 16 så drog jag till växhuset för att möta Alex, så var jag med på hennes sångträning : )
Lät väldigt bra :D

Jag har en underbar vecka framför mig:

Tisdag: Träna till utklädnadsshowen sedan direkt till Carlforsska för att hjälpa till att rigga inför onsdag och sedan hem till mina föräldrar för att prata med dom om min "framtid".
Onsdag: Kl 16 ska jag till Carlforsska för att leka ljudtekniker : ) Efter det ska jag till Ernst för att ha filmkväll, blir att kolla på skräckfilm igen och så blir man bjuden på mat : ) Det ser jag framemot för han e såå jävla bra på att laga mat.
Torsdag: Ta det lungt? Bada?
Fredag: Filmkväll med Alex! Och sedan festa?
Lördag: Festa?
Söndag: Ta det lungt.

Kommentarer
Postat av: Bine

Ska du inte på Elba?

2009-05-26 @ 17:57:21
URL: http://biinee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0